The Elder Scrolls V: Skyrim

Homepage Forumy Od rzeczy Blubry The Elder Scrolls V: Skyrim

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 56 total)
  • Autor
    Posty
  • #4826
    Carbon Unit
    Member

    [url]http://www.youtube.com/watch?v=WpItNnYgPns[/url]
    Z niejako obowiązku poczuwam się do zamieszczenia info o tym, gdyż nie zauważyłem tutaj wcześniej nic o tym.
    Osobiście uważam, że będzie to piece of shit, biorąc pod uwagę drogę "ewolucyjną" od Daggerfalla przez Morrowinda a kończąc na Oblivionie (Arenę pominąłem, bo niestety nie grałem). Na trailerze nic praktycznie nie widać więc trudno wyrokować, niemniej jednak można zobaczyć walkę i to wygląda na typową zręcznościówe. A no i jeszcze jedno, oglądając trailery czy teasery z poprzednich części się niemal sr… znaczy robiło pod siebie, świat gry, grafika, właśnie, grafa urywała łeb przy dupie, pamiętam jak czekałem na Morro jak na objawienie po tym jak w jakiejś szwabskiej TV zobaczyłem jak grają w bete i environmental bump mapping (środowiskowe mapowanie wybojów :D) 1 raz w grze chyba zastosowano i to na taką skale, idąc przez wodę rozchodziło się na boki + real time shadows z pochodni odbijające się na wodzie, technicznie gra wyprzedzała 2 epoki, o wielkości świata nie będę wspominał nawet (mi przez 3 miechy grania po 12h średnio na dobę( może z 50% mapy udało się odkryć (choć patrząc przez pryzmat Daggerfalla, to był i tak krok w tył, Daggerfall – 30k mil kwadratowych obszar gry, przycięty z planowanej powierzchni Wielkiej Brytanii, wycofano się z powodu objętości sejwów :D).
    Morro Trailer:
    [url]http://www.youtube.com/watch?v=t7J4F3bs3Pk[/url]
    Na Obliviona również doczekać się nie umiałem, zwłaszcza po Teaserach takich jak:
    [url]http://www.youtube.com/watch?v=SUfRy1l1bcw[/url]
    To była ostatnia zapowiedź w życiu, która zrobiła na mnie wrażenie.
    Trailer Skyrima to jakiś dowcip, a najlepsze że casuale spuszczają się na to jak na grę stulecia.

    #4846
    Godfucker
    Member

    🙂 Ja się wypowiem wieczorem, a na razie takie coś wrzucę 🙂

    #5023
    Carbon Unit
    Member

    E3 – wygląda to dobrze i źle jednocześnie.

    [url]http://e3.gamespot.com/video/6318263/?tag=topslot;title;2[/url]

    #5152
    Carbon Unit
    Member

    Chyba będę musiał nieco zmienić zdanie względem tego co wypisywałem po wcześniejszych filmidłach z tegoż, po obejrzeniu tego:
    [url]http://www.gamespot.com/features/6333788/the-elder-scrolls-v-skyrim-video-blowout/index.html?tag=topslot;thumb;3[/url]

    Tylko się zastanawiam, czy ta techniczna doskonałość nie odleci za bardzo od RPGowatości tej gry.
    Tak czy siak jeszcze 2 miesiące (i oby construction set od razu był!).

    #5153
    Godfucker
    Member

    Ja tam mam full napałkę na ta grę. Z tego co na trailerach i filmikach widzę to w porównaniu do Obliviona narazie widzę dwie różnice: grafika jest lepsza (dziwne żeby nie:)) i system walki jest lepszy (no bo do pierona jak w rpegu może nie myć żadnych umiejętności bojowych, wybór broni sprowadza się do jednoręcznych lub dwuręczych, a magia…hmm ssie?). Mam nadzieję że w porównaniu do poprzednika twórcy dorzucą trochę więcej potworów. Grając w "O" miałem wrażenie że cały czas tłukę to samo. Wracając do walki wiadomo że nie mogą z tego zrobić Devil May Cry, ale jak juz pisałem poprzednik był wręcz żenujący pod tym względem (żadnych kur** umiejętności?!). Na bank nie zrobią z tego zręcznościówy (oby…), pewnie lvl będzie jakoś na to wpływał. Zresztą już nie długo się zobaczy:) Parę fajnych tytułów się nie długo ukaże np. nowy Batman więc w razie wpadki będzie czym otrzeć łzy:)
    Ps – osobiście byłbym rad gdyby Dark Brotherhood miało więcej misji niż w "O" i w ogóle żeby było go więcej:)

    #5154
    Carbon Unit
    Member

    Oblivion po małym "odpicowaniu" był zajebisty, 200+h żeby przejść a jeszcze dodatki, muszę się przyznać, że nie przeszedłem całości. W tym tutaj urzekły mnie magiczne "pułapki" stawiane np na podłodze, ale za to łączenie czarów lewa prawa ręka to mi casualem śmierdzi na odległość, ale poczekam z ocenami, póki co to jedna z dwóch gier na jakie czekam (druga to Diablo 3).

    #5157
    Godfucker
    Member

    Oblivion z modami jest bardziej niż zajebisty – ja się czepiam "oryginału" bo IMO właśnie taki powinien być bez modów. I właśnie tego oczekuje od Skyrima – bardziej niż zajebistości:) Mam nadzieję że nie przesuną znienacka daty premiery bo bym był…zdenerwowany.
    PS – A Diablo 3 na bank będzie super zajebiste!

    #5232
    Carbon Unit
    Member

    I jak? Gramy? U mnie gramy 😀
    Za dużo się nie będę rozpisywał, za mało grałem jeszcze. Trudno jednym słowem ocenić, ale świat i jego elementy to jest moc, typu śnieżna zawierucha czy zorza polarna, tu draw distance się przydaje, immersion jest, oj jest. System skilli i levelovania zmieniony, ale to na wszelkiego rodzaju opisach można znaleźć, po staremu jest nabijanie levela poprzez używanie skilli, ale teraz nie ma podziału na minor/major, bije się jak leci a dodatkowo (widać że Fallout podszedł) dodano perki :]. Po początkowej walce z tym jak zmieniać czary czy broń zaczyna nabierać to sensu, czary, broń czy poty do ulubionych a tam je można pod cyfry zbindować. Gram jeden dzień ale widzę, że gra na miesiąc jak nic, ekipa z Bethesdy musiała chyba w WoWa pograć, bo tu (jak mi się wydaje na razie) normalny grind będzie, zbieranie skór na paski skórzane czy rudy metali na ingoty a to po to, by np. podwyższyć smithing itp. Oczywiście robić nie trzeba, ale jak tu nie robić tego 😀 Można łapać łososie jak pod prąd skaczą 😀
    Polecam od razu najtrudniejszy poziom, tam jest wyzwanie i trzeba kombinować, nie ma wyjścia na środek i zebrania wszystkiego na klatę wtedy :). Ilość przedmiotów – norma – zabija.
    Grafa – jest dobra i zła zarazem, tj. świat duży, ilość detali na ekranie większa niż w Obli, natomiast same obiekty i tekstury niemal jak w Oblivionie, ogólnie na początku grania zacząłem po menu grzebać czy na pewno mam ok wszystko, wszystko włączone na max, paski wszystkie na prawo a tekstury jak w Obli, no cóż szału to nie robi jak Morrowind czy Oblivion, że jak wyszły to było zbieranie szczeny z podłogi, tutaj było bardziej WTF? Jednak po godzince gra już cieszy oczy i psioczenia już nie ma. Dźwięk i muza – warto podkręcić głośniki, właściciele 3D słuchawek pewnie będą uradowani.
    Płynność, no cóż jest dużo opcji do wł/wył. i pasków do przesuwania, od siebie dodam że da radę pograć na max wszystko tylko że w mieście FPSy mogą poniżej 20 spadać, ale w terenie 20-40 leci, zakładam że draw distance i FXAA off i można poprawiać performance.
    Liczę na patche czy mody odnośnie sterowania bo mimo myszki ustawionej na max speed, to nie jest to wystarczające, zwłaszcza w pionie, jednak ujdzie i czepiać się nie będę.
    Konsolowej wersji nie widziałem, z tego co czytałem (co nie dziwne) najlepiej grać na PC, wygląda o niebo lepiej (draw distance + rozdzielczość) oraz czasy wczytywania (zwłaszcza w porównaniu do XBOXa) są o niebo krótsze a czasami nie występują (to już kwestia sprzęta). U mnie save 1-2 sekundy, load jakieś 5, wczytanie lokacji trochę mniej niż load.
    Ocena po 1 dniu grania:
    Grać, grać, grać!!

    #5233
    graylady
    Participant

    Jeden dzień pogrywania w wersje PCową i jestem pełna zachwytu. Gra wciąga na maxa i gdyby nie to, że raz na jakiś czas trzeba się położyć spać, to pewnie nadal bym grała z wypiekami na buzi. 🙂 Mój komp nie jest na tyle silny by grac na max detalach, ale na średnich ładnie daje rade. Wizualnie nie mam co narzekać – jest to takie płynne przejście z Obka. Widać, że zachowano ten sam styl i ja się z tego powodu bardzo cieszę. Spędziłam 5 lat życia na graniu w Obliviona i teraz patrząc na Skyrim wszystko wydaje mi się znajome. I dobrze. Do tego zwiedzanie świata też jest fascynujące. Main quest? Eeee… ale tam jest taka fajna jaskinia… a pójdę zobaczyć co mają w środku… 😉

    #5234
    Niedzwiad
    Member

    Byłem sceptycznie nastawiony do nowego działa Bethesdy, ale kilka godzin gry i mogę napisać jedno: żona, dzieci, szkoła, praca, dom – należy o tym zapomnieć. Po prostu mega wciąga, ma super klimat i już jeden z pierwszych questów, który zapowiada się na przynieś, zanieś, pozamiataj okazuje się czymś zupełnie innym.

    #5235
    Carbon Unit
    Member

    Posłużę się cytatem z recenzji na IGN:

    [url]http://uk.pc.ign.com/articles/121/1212033p1.html[/url]

    "Say goodbye to real life."

    #5236
    Bezel
    Participant

    Czy będzie mi chodzić płynnie na: DualCore Intel Core i3-2120, 3300 MHz, Kingston 4 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM i ASUS NVIDIA GeForce ENGTS 250 512 MB na najwyższych lub wysokich?

    #5238
    Carbon Unit
    Member

    Na wysokich być może, zależy na jakiej rozdzielczości jeszcze i co powłączasz i jak bardzo poprzesuwasz paski, ale nie licz na 30+ FPSów jak wszystko powłączasz :).

    Edit:
    Potestowałem na szybko, na high myślę że pograsz, nawet na ultra, automatycznie nie ustawia wszystkiego on i max nawet w ultra.
    Jaskinie, domy itp. 30-60 fps luzem zrobisz, nawet na przestrzeni, w mieście tylko spadnie framerate.
    Wszedłem w mieście na najwyższy punkt gdzie widać miasto z plebsem a za miastem góry itp. (szczegółów obłędna ilość) i na high 35 fps, na ultra 20 :], poza miastem 60 60 (widok na góry i teren przed).
    Ustawienia nie uwzględniają FXAA 🙂 i innych takich.

    Edit2:
    Miasto Dragonsreach

    #5239
    Interdyktor
    Participant

    Ale nerdowe techno gadanie! Normalnie bym powiedział, że to mnie nie dotyczy, ale w Skyrim'a będe grał na PC, i też się zastanawiam czy mi pójdzie.
    Czy ktoś może mi powiedzieć, czy ta gra na PC obsługuje pady?

    #5243
    Carbon Unit
    Member

    To dla tych, którzy się jeszcze za mało napalili, wrzucam parę fotek 😀

    [url]http://imageshack.us/g/716/tesv2011111323345953.jpg/[/url]

    A tu najwyższe miejsce w Dragonsreach gdzie mierzyłem fps'y.
    [url]http://img716.imageshack.us/img716/9608/tesv2011111323345953.jpg[/url]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.