Mass Effect Trilogy

Homepage Forumy Od rzeczy Blubry Mass Effect Trilogy

  • This topic has 217 odpowiedzi, 17 voices, and was last updated 3 years temu by MIKET.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 218 total)
  • Autor
    Posty
  • #5479
    Bezel
    Participant

    Wydaje mi się że ostatnie 10 minut gry ME3 działo się naprawdę (tj. nie w umyśle Sheparda). Bo niby jak Shepard leżąc na ziemi w Londynie miał decydować (telepatycznie?) o losie Żniwiarzy na Cytadeli? Tak samo rzeczywista była obecność Andersona i Człowieka Iluzji. Co do teorii o indoktrynacji: tak wydaje mi się to prawdopodobne, skoro Shepard miał wielokrotnie styczność z technologią Żniwiarzy. Najbardziej prawdopodobne wydaje mi się że Shepard został zindoktrynowany w pierwszej części ME, jednak proces indoktrynacji został przerwany przez śmierć Sheparda na początku ME2 i rozpoczął się na nowo (aczkolwiek powolniej) dzięki projektowi Łazarz (czyli powrót Sheparda z martwych). Pytanie tylko czy Żniwiarze mogli przyspieszyć indoktrynację tak że Shepard postrzega owo końcowe widmo w postaci dziecka które widział na początku gry? Innego wytłumaczenia nie widzę skoro Shepard nie może nawet owemu widmu powiedzieć "Fak you!", tylko cierpliwie słucha jakigoś ducha.

    Co do samej śmierci Sheparda: w moim zakończeniu (rozwalenie Żniwiarzy) widać jak ktoś leżac pośród gruzów, w spalonym pancerzu z nieśmiertelnikiem N7 bierze oddech zatem może Shepard jednak przeżył. Na końcowym filmiku niezależenie od koloru nie widać żeby Cytadela wybuchała w pizdu, zatem jest szansa, choć niewielka.

    #5480
    MIKET
    Participant

    Leżąc na glebie o niczym nie zadecydował, to była tylko walka o jego umysł, zasadniczo wg. tej teorii nie wiemy jak to się wszystko skończyło, być może walka toczyła się o jego umysł a Crucible i tak niszczyło/odwoływało/zmieniało ludzi w cyber istoty – tak jak zaplanowali jej twórcy.

    Paru-sekundowa scenka o której mówisz jest wyłącznie w wersji zniszczenia Reaper'ów i tylko jeśli miałeś War Assets na poziomie powyżej 4 tys.

    Co do cytadeli – przyjrzyj się dokładnie, w każdej wersji ona wybucha, oprócz wersji z kontrolą – tam się zamyka w sobie, w pozostałych wersjach widać jak z otwartymi ramionami wybucha. Poniżej Twoje zakończenie:
    [url]http://youtu.be/6AdWqlsQjWo[/url]

    #5481
    Bezel
    Participant

    Ok ale skoro owe ostatnie 10 min dzieje się w umyśle Sheparda to jaki sens miało przechodzenie trzech gier na przestrzeni lat, skoro niczego się dowiadujemy? To jak z zakończeniem serialu Lost – Zagubieni, gdzie nic kompletnie się nie wyjaśnia i nic nie trzyma się kupy. No chyba że zrobią ME4, ale jak wytłumaczą, że w jednej wersji Shepard przeżył, w drugiej nie, w trzeciej że wszystko to były zwidy a w czwartej budzi się w szczęśliwym związku np. z Ash posiadając dwójkę dzieci?

    Od biedy mogę zrozumieć pobudki Żniwiarzy, ale tego dziecka-widama za cholerę. Powiedzmy sobie szczerze – niby jak Shepard miałby uwierzyć dziecku-widmu które widział ileś tam miesięcy wcześniej i które podaje się za twórce Żniwiarzy. Niezależnie od ilości krwi którą utracił od ran powinien wybuchnąć gromkim śmiechem i rzec: "No co ty kurwa nie powiesz? A ja jestem komandor Shepard i wypierdalaj ty mała, ledwo widoczna pizdo!" 😀

    #5482
    MIKET
    Participant

    Zasadniczo masz rację, niczego się nie dowiadujemy JEŚLI przyjąć że całość od biegu na 100m to akcja w głowie Sheparda włącznie z wizjami cytadeli i Reaperów. To tylko teoria 🙂

    Dziecko widmo – jestem zdania, że dzieciak na ziemi był faktycznie dzieciakiem i dopiero w snach/na cytadeli Reapery wykorzystały tę pamieć o dzieciaku by indoktrynować Sheparda.

    #5484
    Red
    Participant

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qOqHUa2LfNY – przeboskie, Harry Partridge znowu pozamiatał :D.

    #5485
    Interdyktor
    Participant

    Ahahaha dobreee 😀

    #5486
    MIKET
    Participant

    [url]http://uk.ps3.ign.com/articles/122/1222401p1.html[/url]

    Szacun 🙂

    #5487

    [quote][b]MIKET napisał/a:[/b]
    [url]http://uk.ps3.ign.com/articles/122/1222401p1.html[/url]

    Szacun :)[/quote]

    [i]Hold your horses[/i]. Jeszcze nie wiemy co dokładnie będzie w środku. Trochę boje się określenia "darmowe". Jak dobrze wiesz, w świecie EA nie ma nic za free, a już w szczególności jeśli idzie o ich produkty. Oby tylko nie był to zwyczajny patch z kilkoma cutscenkami, przedstawiającymi np. Krogan oglądających kolorowe wybuchy na Tuchance.

    #5488
    MIKET
    Participant

    Celna uwaga DawnyBywalczeAptekaPubu! No na chwilę obecną to jeśli mamy do 14 kwietnia zakupione ME3 to mamy DLC za darmo…no osobiście liczę na to że przeczytali z jeden-dwa tematy na jakimkolwiek kurde forum i wyciągnęli z tego wnioski. Oczekuję CGI i jakiegoś wyjaśnienia…żeby był kanon a nie domysły 🙂

    #5489
    Bezel
    Participant

    Bez sensu. Pełne zakończenie ME3 w formie DLC? No bez jaj. To jak sprzedawanie TV bez pilota.

    #5493

    Nie wiem czy już widzieliście ten filmik, ale po jego obejrzeniu jestem już tak zindokrtynowany teorią indoktrynacji, że nawet jeżeli BW pokaże w swym DLC coś innego, to i tak w swym przekonaniu pozostanę.

    Wesołych Świąt przy okazji Wam życzę!

    #5494
    MIKET
    Participant

    Character & Map pack FREE DLC 🙂 Jako Salarian Infiltrator ciakaw jestem Geth Infiltratora…
    [url]http://uk.ps3.ign.com/articles/122/1222511p1.html[/url]

    No ja jestem ciekaw tego DLC wakacyjnego, niewątpliwie będzie to wydarzenie i pewnie znowu będzie masa artykułów na necie o ME.

    #5496
    Bezel
    Participant

    [url]http://www.youtube.com/watch?v=7MlatxLP-xs[/url]

    Co widziałem/czego się spodziewałem/co dostałem:

    [url]http://imageshack.us/f/807/whatiwatchedtemplate.jpg/[/url]

    #5575
    Bezel
    Participant

    Mass Effect 3 Extended Cut ending DLC jest już dostępne do ściągnięcia dla platform Xbox, PC. Użytkownicy PS3 w Europie będą musieli poczekać do 4 Lipca.

    #5576
    garret
    Participant

    Na YT już teraz. Jak była tak jest żenada.

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.