Trailer Duke Nukem Forever!!!

Jest data premiery Księcia: maj 2011! Na dokładkę nówka trailer – Hail to the King Baby!

Komenty FB

komentarzy

Komercha

40 Komentarze(y) na Trailer Duke Nukem Forever!!!

  1. W sumie nie chciałem tego pisac w newsie ale poplakalem sie ze szczęścia 🙂

  2. Po 1. szkoda że jakaś gówniana firma – Gearbox, zbierze laury za NIC, bo port na konsole nie można nazwać pracą.

    Po 2. Right in the jewels 😀

    It's about fucking TIME!!

    P.S. Tylko czemu kurwa nie ma muzy z Djuka tylko jakiś szit?
    P.S.2. Data premiery to już była jak gearbox się jarał dukiem na PAX'ie 😀

  3. No przynajmniej gówniana firma Gearbox miała tyle rozumu żeby nie zbankrutować i dokończyć grę od ręki 🙂

    Fajnie że można napisać "fuck" ale tyłek to już trzeba ocenzurować 🙂

  4. Szału (graficznego) nie ma ale i tak u mnie nie pójdzie 😉

  5. A tak w ogóle to nie jakiś shit tylko Prodigy kurna 😉

  6. Ludzie, grafa brzydka bo na konsoli musi pójść, no i to jest grafa sprzed jakichś 3 lat!! 3DRealms padło ponad rok temu już!
    @JJA
    Takie dokończenie to 3DRealms mogło zrobić w tydzień pewnie, kwestia taka, że szefo 3DR był wiecznie niezadowolony z rezultatu i ciągle coś chciał poprawiać i dokładać by gra była idealna. Gearbox nie przebierając nic nie zrobił tylko poskładał gotowe fragmenty i zrobił port na konsole a teraz liczy na zyski i laury, czasem przebąkując o "wkładzie" 3DRealms.
    A pisze gówniana, ponieważ poza Borderlands to Gearbox samo nic nie umiało zrobić, same porty na koncie.

    @M
    Wim, Invaders must die, nie zmienia to faktu, że przy Duke Nukem Theme by Megadeth to jest szit 😀

  7. Hola hola, a HalfLajfy to pies?
    Poza tym nie widzę różnicy w sprawności funkcjonowania pomiędzy gównianą firmą a firma z szefem debilem 🙂

  8. Według mnie jest różnica pomiędzy debilem a perfekcjonistą, który z własnej kasy wyłożył prawie 30 baniek na Djuka żeby był zrobiony jak trzeba.
    Jaki Half Life? Zrobienie dodatku chyba nie zaliczasz do kategorii zrobienia gry?
    # Half-Life: Opposing Force – PC expansion (October 1999, published by Sierra Entertainment/Vivendi Games).
    # Half-Life – Dreamcast (unreleased, available on PC) – Includes Half-Life: Blue Shift.
    # Counter-Strike – PC (November 2000, published by Sierra Entertainment/Vivendi Games) – Retail version, co-developed with Valve Software – Includes Half-Life: Opposing Force CTF.
    # Half-Life: Blue Shift – PC expansion (July 2001, published by Sierra Entertainment/Vivendi Games) – Includes Half-Life High Definition Pack and Half-Life: Opposing Force.
    # Half-Life – PlayStation 2 (November 2001, published by Sierra Entertainment/Vivendi Games) – Includes Half-Life: Decay.
    # Half-Life: Decay – PC expansion (unreleased, available on PS2). Unofficial PC port exists.

  9. W końcu moje modły zostały wysłuchane:), jedynie co mnie zastanawia to jak bedzię wyglądał multi i czy znowu wrócą nieprzespane noce przy piwku i bandzie ochlujów drących morde po każdym pomniejszenie lub zamrożeniu biednego kolegi który własnie próbował go zarzucic strzałami z RPG. 😀

  10. Ja tu widzę tylko jeden rodzaj rozrywki, cock punching, jak to się robi pokazał Sensei w Onion Movie.

    RIGHT in the JEWELS!!

  11. Carbon ty się od konsol odwal, chyba Uncharted nie widziałeś, a grafa nie wali po oczach, ale kórna, nie to się w grze liczy! Liczy się gameplay, a jak ten będzie miodzio, to i tak będzie wypas!

  12. Już nie chcę wracać do gadki o Uncharted i konsolach, gameplay haha, w Duke'u 3D to był gameplay i tu też będzie 😀
    P.S. Przecież to nie ja narzekam na grafe, ja to tylko tłumaczę B)

  13. [b]Damn it! Why did they always take the hot ones? [/b]

    Bez przesady Carbon. Gearbox to jest dobre i zasłużone studio co Brothers in Arms stworzyło (pierwsza część była świetna), Borderlands (także bardzo dobre). A że 3D Realms przez 12 lat gry nie potrafi skończyć i co chwila zmienia silnik graficzny to już serio ich problem a nie powód do chwały.

    A za Duke Nukem trzymać kciuki trzeba. Bo po pierwsze jest to książę, a po drugie [b]Gearbox potrzebuje kasy na dokończenie projektu Alien Colonial Marine[/b], o którym ostatnio cicho się zrobiło

  14. Ostanie BiA było swietne, w scenie z umarlymi prawie sie posikalem ze strachu.

  15. Szykuje się konkretne ciupanie:)

  16. Spoiler alert, ja dopiero zaczynam grać w BiA Hells Highway!

  17. No nie wytrzymam, miałem się już nie odzywać ale mnie zmuszacie, przecież Brothers in Arms to była kupa niesamowita!! Machnięta na fali popularności Medala, ale mogłaby buty Medalowi nosić conajwyżej, a kodowanie tej gry wołało o pomste do nieba!! Do reszty nawet już nie podchodziłem.
    Co do Borderlands, to przyznam że gra była niezła i klimatem i grafiką ale, no właśnie, czysta zrzyna z Fallouta3 a jej konsolowy charakter, respawn mobów co odpalenie/load/etc. czy save pointy dobiły grę ostatecznie.
    Miałem do czynienia jeszcze z jednym "tworem" tej bandy, to jest z Halo (portem tego czegoś na PC), na moim (wtedy) nowym sprzęcie to ledwo chodziło a wyglądało gorzej niż gry sprzed kilku lat, dało mi to do myślenia odnośnie umiejętności tej grupy, zresztą podobnie było z dodatkiem do HL1, HL zajebiście chodził na każdym sprzęcie (tak samo jak 2!!) natomiast tego samego o Opposing Force nie można było powiedzieć, nie przeszedłem tego ponieważ na slajdshow na ówczesnym kompie nie dało rady grać.
    Tyle na temat tej firmy, dla mnie może upaść i zgnić razem z resztą tej konsolowej bandy. Do 3DRealms się nie umywa pod żadnym względem.
    Dziękuję za uwagę.

  18. Z innej beczki,
    dzisiaj RDA kończy 61 lat!!
    A Rutger H. 67..

  19. Pewnie większość z was widziała – recka DN3D czytana przez Knapika 😀
    http://www.youtube.com/watch?v=SobojH-4ci8

  20. @M
    [url]http://zakazanaplaneta.pl/forum/viewthread.php?thread_id=412[/url]
    Forum ZP 😀

  21. @Carbon Unit – poziomem fanbojstwa prześcigasz komentarze dzieci z gry-online. Naprawdę nie musisz okazywać po raz setny ignorancji dot. konsol i grania jako takiego. Ciesz się, że producenci robią jeszcze porty na PC, bo pozostałoby Ci ciupać w Farmville i Mafia Wars.

  22. Ewentualnie World of Whorecraft.

  23. Widzę że szykuje się łor między konsolowcami a pecetowcami:) Ja uważam że żeby sobie dobrze poorać trzeba mieć jedno i drugie. Po pierwsze pad konsolowy jest IMO kompletnie bezużyteczny w grach FPP i koniec. W rpgi i rtsy z bólem mógłbym grać, ale co to za granie? Wszelkie gadanie o tym że "trzeba się przyzwyczaić","jesteś noob" albo jakiekolwiek inne bulszity po mnie spływają bikoz gra ma być łatwa w opanowaniu (nie łatwa jakotaka) – sterowanie powinno być przemyślane i przyjemne dla gracza (nie łatwa jako taka), a nie wywołujące zachowania destrukcyjne skierowane na samą konsolę. Miałem np. okazję grać w L4D2 (w którą to namiętnie ciupię na pc) na xboksie i po 5 minutach zacząłem się bać czy nie dostanę wylewu. Czułem się tak jakbym grał w jakąś grę z trybem last man standing – po prostu czekałem aż padnę bo nie mogłem opanować sytuacji (tak, jestem zdania że gears of war jest lepsze na pc bo:mam myszkę,jeden etap więcej,nic więcej nie potrzebuję:)). Natomiast sprawa ma się całkowicie odwrotnie z grami w stulu DMC. Nie wiem czy ktoś grał w 4 na pc ale mnie dobijał fakt że nie mam pada i sterowanie jest po prostu omfg… No i trzeba dodać fakt że porty na pc są zazwyczaj debilnie zrobione – sterowanie jak dla autystycznego dziecka, grafika często odstaje nawet na maszynie która spełnia lub przewyższa wymagania podane przez producenta (np. Spider-Man Web of Shadows – w to się chyba nie da bez lagów na pc) Wielkim plusem konsol jest dla mnie fakt że płaci się raz za pudło na którym gry nie będą ścinać itd przez parę najbliższych lat co w przypadku pc jest już trochę mniej kolorowe. Więc moim zdaniem żeby móc się cieszyć w pełni elektroniczną rozrywką trzeba mieć konsolę i pc. Aha muszę jeszcze dodać że mam wrażenie że gówniane gry pojawiają się na pc i konsolach z mniej więcej taką samą częstotliwością wieć chyba jest fair:) Pardą jak tam jest coś nie teges, ja tak mam:) A wracając do Duke'a to są ludzie w którzy w to zagrają choćby cały swiat się na niego wypiął bo pamiętają jak to było – ja tak mam np. z Mortal Kombat – mimo tego że nowe są szitowe i denne to chce to sam sprawdzić bo to jest Mortal Kombat do cholery!

  24. chrzanic pecety, w marcu premiera 3D nintendo 🙂

  25. Chrzanic 3DS! Tylko i wylacznie planszowki !

    np to: [url]http://www.rebel.pl/product.php/1,1437/17046/Slodkie-Igraszki-Erotyczna-gra-dla-par.html[/url]

  26. Pieprzyć konsole! Pieprzyć pecety! Atari uber alles!

  27. wiem ze troche nie w temacie. ale gdzie jest moj ulubiony cykl?

  28. Che che che ale fajna wojenka. Jak na Onecie 🙂

    Carbon Unit – nie chcę się kłócić, ale głupstwa powiadasz. Po pierwsze Brothers in Arms było świetne i nie był to prosty klon Call of Duty ponieważ stawiał na taktykę. Co do Borderlands to przecież to jest Diablo przeniesione w perspektywę pierwszej osoby i do innego świata. – "konsolowy charakter, respawn mobów co odpalenie/load/etc.". Che che odpal sobie Diablo 2 to zobaczysz skąd są to rozwiązania 🙂

  29. Żeby nie było, tym razem nie ja wywołałem wilka z lasu, napisałem tylko co sądzę o Gearbox i dlaczego.

    @Indyk
    Nie przyrównałem BiA do CoD tylko do Medala, Medal był pierwszy i jemu należy się pierwszeństwo, a CoD dla mnie cieńki był i przeszedłem tylko 1, 2 już nie do końca, Modern Warfare zacząłem i dałem se spokój bo to totalne konsolowe gówno już (leć do przodu, bo jak staniesz to moby respią na głowie, zero dowolności, latanie po sznurku, cut sceny co 5 minut zamiast zakrętu). Ogólnie poza Battlefieldem to nie lubię wojennych FPSów, wole Dooma czy Pain Killera, więc może to bardziej kwestia gustu.
    Co do Borderlands. Co?? Diablo?? Co ta gra ma wspólnego z Diablo, przecież to klimat czysto zerżnięty z Fallouta, a respawn mobów to typowe konsolowe zagranie. Owszem w Diablo jest Respawn, ale to tak gra jest skonstruowana, jakby nie on to na wyższym levelu w Diablo 1 byś nie przeszedł bo by się nie dało, za niski level, w Diablo 2 to wiadomo, normal byś przeszedł (sam przeszedłem jednego dnia Diablo 2 całe bez respawnów, Diablo 1 też :D) ale na poziomie Nightmare i Hell? Tam trzeba "50" razy respawnować, zresztą boss runy się specjalnie robi, ubicie takiego Diablo i reset i w kółko, inaczej itemów nie zdobędziesz.

    @Godfucker
    Nowy Mortal Kombat zapowiada się zajebiście, total powrót do korzeni + 3D jak na początku powinno być (patrz MK4 fail).
    Co do wyglądu portów z konsol na PC, no to może i tak jest, mi już trudno nieraz powiedzieć co jest portem a co jest multiplatformą, wiem tylko że multiplatformy z reguły lepiej na PC wyglądają i są bardziej dopracowane i nierzadko mają większy content (przy portach często też). A co do pada, to czemu do PC nie kupisz? Nigdy nie grałem, bo nie uważam tego za właściwy kontroler do grania, ale w opcjach pad to tak z 10-15 lat temu na PC się pojawił (nawet sam Duke 3D miał opcję pada 😀 – i już nie ma offtopa :D). Kwestia czy sterowanie dobrze odwzorowane to już inna sprawa, taki Dead Space na PC się nie dało grać moim zdaniem, przynajmniej na klawiaturze + myszka.

  30. Ten kto nie umie grać na konsoli w szczelanki ten NOOB!

    Ja jakoś po 5 latach grania na komputerze, nigdy nie potrafiłem np. w mutli modern warfare wezwać nawet helikoptera. Kupiłem tą samą gre, na ps3, i już pierwszego dnia grania wezwałem 8 helikopterów. Ja nie cierpię i nie potrafie grać na myszce…

  31. To takiego WoWa nie polecam, ilość guzików na padzie tak ze 3 razy za mała na obsługę, o symulatorach starych nawet nie wspomnę, gdzie trzeba było pół klawiatury mieć zbindowane.
    Ja patrze inaczej, lubię trudne sterowanie, mam pewność że nie każdy w to będzie grać choćby z tego powodu B) no i opanowanie daje satysfakcję.

    P.S. Jak ktoś chce hardcoru, to polecam Battlefield 1, dodatek z wojną w Iraku (Mod Desert Combat o ile dobrze pamiętam) i próbę sterowania helikopterem za pomocą myszki i klawiatury, chyba najtrudniejsze co w życiu opanowałem, tak ze dwa dni żeby wystartować, 3 żeby wylądować 😀 Ale po opanowaniu się rządziło jak się siedziało za sterem Mi-28 Havoc czy AH64 Apache a na dole ludki w czołgach dymali, jak kaczki :D, do czasu aż ekipa opanowała samoloty, wtedy się samemu było kaczką. Oblatanie pola za pomocą Herculesa AC-130H Spectre podczas gdy ekipa napier**a z działa, minigana i co tam jeszcze było na pokładzie 😀

  32. @Carbon Unit and @Interdyktor i każdy kto zaczyna po raz n-ty temat konsole vs. PC:

    Jak dzieci kurwa, jak dzieci. 🙁

  33. @Carbon Unit
    Właśnie dlatego piłem do MK. Wszystkie części po "płaskich" były robione na fak of i trzepały kasę na marce i ludziach u których słowa "Mortal Kombat" wywoływały ślinienie się. A co do nowej odsłony to mam wrażenie że twórcy grali w Street Fighter 4 i coś do nich dotarło (oby). A co do portów na pc to chodzi mi bardziej o to że często są to "gry" niedopracowane. Nie wiem jak wygląda przebieg "portowania", ale nie da się ukryć że często owe dzieła mają problemy z grafiką i sterowaniem. O ile to pierwsze dla niektórych nie jest sprawą pierwszorzędną to już to drugie uważam za największą wadę. No bo czemu mam kupować pad do skoro mam mysz, klawiaturę i grę która teoretycznie będzie na tym sprzęcie działać tak jak powinna? Tak jak mówiłem wcześniej pad w niektórych grach jest niezbędny(np. DMC i MGS), ale do takich gier wolę mieć konsolę i tytuły które były przygotowane specjalnie na tą a nie inną platformę.

    @Interdyktor
    Nie mówię że się nie da, ale osobiście nie wyobrażam sobie jak można zostać największym kilerem hitlerowców bez kejborda i myszki? Cież ich się morduję on sight, a nie najpierw nakierować, wycelować i kilem. W takich grach trzeba być jak Bruce Lee! Don't think! Feel!

    @Indyk
    Mi borderlands też trochę przypominał Diablo(panie wybacz że zgrzeszyłem), a raczej moje podejście do tego tytułu ponieważ grałem w to tak jak któryś raz w wielkie D, czyli: nic nie czytam, idę tam i tam, robię to i to, trzepie lvl i skrzynki dla itemów, kończę wszystkie dodatki i przygodę z tym tytułem. Z tym że D2LoD mam ciągle zainstalowane i oram:)

    A tak btw to Duke mógłby mieć trochę niższy głos don't you think? Przynajmniej tak go zapamiętałem… a w ogóle to Duke Nukem 3D było moją pierwszą oryginalną grą – zapłaciłem za nią 60 pln. Pełna wersja plus 2 dodatki… A grał ktoś w Duke'a w Hi Res?

  34. Grałem w różne wersje Duke'a od taki co to tylko poprawiały tekstury, po takie co to całkowicie grzebane były w silniku (bo kod gry wyszedł na światło dzienne) gdzie nie tylko hi res tekstury włożyli, ale także auto aima wykasowali, poprawione zostało wsparcie myszki a także, uwaga, obiekty ze sprite'ów na 3D zamienione zostały, od amunicji poprzez jet packi czy med kity a na dziwkach kończąc. Od siebie dodam, że z wyłączonym auto aimem Duke dużo trudniejszy do przejścia się zrobił. Jak ktoś wyrazi zainteresowanie to poszukam jak się taka wersja nazywała, no i najważniejsze, dało się to ustawić do grania po necie B)

  35. Dobra, chociaż jeden comment w powiedzmy temacie 😀
    [url]http://www.youtube.com/watch?v=Pb-066l-ktE&feature=related[/url]

  36. Dobre w ryj chociaż nie podzielam uwielbienia jak reszta forumowiczów ZP, dzieła pt. "SP vs. W".

  37. Ja nie widziałem jeszcze, tom jeszcze niezaklasyfikowany B)

  38. Scotta P. zaliczyłem przedwczoraj i nie zawiódł oczekiwań (w odróżnieniu od ZP, która recki jeszcze nam nie podarowała). Pierwszorzędne fantazje o nerdyzmie.

  39. Żeby utrzymać dalej inwazyjny klimat 😀

    [url]http://www.youtube.com/watch?v=OH9bRfxBYCM[/url]

    Trzeba będzie chyba wrócić do grania multipla B)
    P.S. pewnie po wymianie kompa 😉

Dodaj komentarz