Torcik od Jokera!
Redaktorzy amerykańskich sajtów filmowych mają lepiej niż polskich. Na przykład dostają torty od Jokera.
Aktualna akcja PR-owa The Dark Knighta zaczyna się od dostawy do domu redaktora przesyłki, którą przynosi kurier z Gotham Times pod pachą.
W środku znajdujemy pyszny tort z podanym numerem:
Redaktor dzwoni na podany numer i słyszy dzwonek dochodzący… ze środka tortu. Łapie więc za nóż…
…i w trzewiach ciacha znajduje torebkę na dowody z telefonem i innymi fantami:
W środku jest telefon, ładowarka, przepustka prasowa Gotham Times i karta Jokera. Na odwrocie karty mamy kolejny numer telefonu…
Telefon pod ten numer pozwala już redaktorowi umówić się na pokaz prasowy pierwszych sześciu minut filmu i do zobaczenia na bankiecie.
Nadal czekam na swój tort i z łezką w oku oglądam inne newsy o Batmanie…
czy mi się zdaje czy jest to aktualnie najlepsza na świecie do tej pory akcja promocyjna filmu? fajne stronki, świetny pierwszy plakat, zdjęcia podsycające wygląd jokrea, akcja w piśmie Empire, a teraz ten tort który jest czymś kapitalnym. Brawa, oby tylko film był taki dobry jak pomysłowość marketingowców:D