Ktokolwiek widzial!!! Ktokolwiek wie!!!

Homepage Forumy Od rzeczy Blubry Ktokolwiek widzial!!! Ktokolwiek wie!!!

This topic contains 178 odpowiedzi, has 58 voices, and was last updated by  Bezel 3 lat, 5 miesięcy temu.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 179 total)
  • Autor
    Posty
  • #954

    Sasquatch
    Member

    Pamietasz tylko fragment ksiazki?
    Widziales tylko kawalek filmu?
    Slyszales bedac mlodym nerdem sluchowisko w radio?

    ale nie wiesz/pamietasz co to bylo?

    [b]Mozesz liczyc na fenomenalne obycie i pamiec redakcji i czytelnikow ZP!!![/b]

    [b][center]Pomozecie?!!??[/center][/b]

    To moze ja pierwszy?

    Radiowa trojka, czytana powiesc, pamietam motywy: podroz w czasie jakiejs ekipy komandosow (?) w czasy neandertalczyków, przepompowywanie ropy wybudowanym rurociagiem zdaje sie z afryki przez morze srodziemne, ktore morze jeszcze nie jest, glownemu bohaterowi towarzyszyl malpolud o wdziecznej ksywie GOOD LUCK.

    Dzieki z gory.

    #958

    M
    Member

    Szukam tytułu (niemieckiego?) filmu o przygodach nazi pancerniaków w niszczycielach czołgów.

    #959

    MIKET
    Participant

    B.dobry temat, wlasnie niedawno chcialem zalozyc temat odnosnie filmu ktory ogladalem jak bylem jeszcze malym miketem.

    To kino sf. jakas planeta (cwygladala cos jak mars ale nie dam glowy czy to byl mars) i byly roboty – wielkie roboty, ktorymi sterowali ludzie, siedzieli chyba w glowach i bylo cos takiego ze byly dwa roboty ktore sie razem naparzaly…byly bodajze 2 czy 3 czesci tego filmu — i nie, nie mowie o Power Rangers…jakies pomysly?

    #963

    o robotach to moglo byc Robot Jox

    przykladowa walka 😉
    http://pl.youtube.com/watch?v=vUxDmKFCD2o

    bylo kilka czesci, ale dzialy sie raczej na ziemi

    #964

    garret
    Participant

    Robot Jox, przerabialismy to ostatnio 🙂

    #966

    harry
    Participant

    mnie po głowie się majaczy scena z jakiegoś filmu fantasy, który widziałem jako szczeniak.

    idzie jakaś drużyna przez las, z nimi stary (chyba) czarodziej, taki z siwymi włosami. i w pewnym momencie, jak inni nie widzą, to ten mag chyba zaczyna dusić jednego z członków drużyny i się potem okazuje, że to nie był ten mag, co potrzeba, a podmieniony. i jest ujęcie, jak oryginał wypływa martwy w bagnie w tym lesie. charakterystyczną rzeczą, jaką pamiętam, to to, że ziemia w tym lesie była pokryta żółtymi liśćmi, tak samo, jak to bagno.

    ale ile z tego jest prawdą, to już nie powiem.

    być może jest to jakiś z klasyków (np. któryś [i]Conan[/i]), których od małości nie widziałem, więc jeśli tak, to proszę nie karcić 😉

    #973

    Jasiu Ciast
    Member

    Ja pamiętam taki film o dzieciaku któremu babcia opowiadała o goblinach i jak ktoś sie spotykał z nimi to sie pocił na zielono// i ten dzieciak potem jechał autem ze starymi i siostrą i nagle sie zacząl tak pocić a jego rodzina zamieniła się w gobliny// Co to do chuja było??

    #974

    John J Adams
    Keymaster

    To ja dorzucę coś od siebie.
    Film z którego jedyną scenę pamiętam następująco:
    – tropikalna plaża
    – na niej pełno ciał nieżywych tubylców
    – a nad nimi potwór z chyba baranimi rogami

    Może to była po prostu jakaś para-Godzilla, a może mi się to śniło 🙂 Okolice 1981-82 w TV.

    #989

    garret
    Participant

    Jak dobrze ze ostatni film jaki mnie od dawna meczył obejrzalem wczoraj i mi się podobal 🙂

    #991

    Sasquatch
    Member

    Ktos wie moze czy "Dark Star" Carpentera to luzna ekranizacja "Przez wszechświat gnam, szubiduba" Karl Michael Armera??

    #997

    garret
    Participant

    Luzna ale "Kalejdoskopu" Bradbury'ego

    #1003

    Lord New Age
    Participant

    @Jasiu Ciast
    Mialem na video 2 czesci tego (nagrane z tv). Niezle to bylo, w pierwszej gobliny chyba nawet spiewaly. "Goblin", "Gobliny", pojawialo sie w tym miasteczko o tajemnej nazwie Nilbog. Szukam na IMDB i znalesc nie moge…

    Ja szukam takiego czegos:
    Czas jakiegos kryzysu. Kino samochodowe na pustyni. Kolesiowi w czasie seansu ktos kradnie bene lub czesci jakies. Okazuje sie ze skoro nie moze wyjechac wlasnym autem to nie ma prawa opuszczac kina. Kolo ma jakies tam przygody. I na koncu ……SPOILER…………………. gosc przeskakuje autem ogrodzenie kina.

    Pamieta ktos? Lecialo to chyba w prehistorycznuych czasach PTV3, zapodawali wtedy czasem dobre filmy z arch. TVP.

    #1004

    garret
    Participant
    #1005

    Lord New Age
    Participant

    Troll, fakt. Spradzilem tylko goblinskie tytuly:)

    #1007

    MIKET
    Participant

    [quote][b]conan prawdziwy napisał/a:[/b]
    o robotach to moglo byc Robot Jox

    przykladowa walka 😉
    http://pl.youtube.com/watch?v=vUxDmKFCD2o

    bylo kilka czesci, ale dzialy sie raczej na ziemi[/quote]

    Niech Cie Bóg błogosławi dobry człowieku! to to! tyle ze scena ktora mi sie wbiła w pamięć jest z drugiej czesci, niemniej jednak musze sobie zapodac w tym momencie obie! 😀

    ….kwestia teraz by to znalezc…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 179 total)

You must be logged in to reply to this topic.