Mass Effect Trilogy

Homepage Forumy Od rzeczy Blubry Mass Effect Trilogy

This topic contains 217 odpowiedzi, has 0 voices, and was last updated by  MIKET 6 lat, 5 miesięcy temu.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 218 total)
  • Autor
    Posty
  • #3950

    Gargooletz
    Participant

    [quote][b]MIKET napisał/a:[/b]Zbroja przypomina kombinezon Neila Armstronga, a z shotguna moja postac nie może korzystać…still waiting 4 something cooler![/quote]

    Te wszystkie zbroje to kicha, bo trzeba pić driny przez hełm, a i lasencje całują w szybkę. Zbroja collectorowa z kolekcjonerskiej edycji, która przez jakiś czas wisiała za darmo na LIVE (w sumie prawie wszystkie DLC przez omyłkę wrzucili za friko) to już w ogóle dowcip. Mogliby dać jakieś, choćby krótkie sidequesty, a nie faszerują nas śmieciami.

    Tego nowego shotguna nie da się podarować innym członkom drużyny? Grunt na pewno by się ucieszył.

    #3951

    MIKET
    Participant

    @garret – no to jest taki mały fenomen tej gry – że ma bugi, które widać po godzinie grania (chocby losowe chodzenie postaci na wys.20m), ma rowniez minusy względem jedynki (subiektywne ale mimo to…) a jednak jest rewela.

    [quote][b]Gargooletz napisał/a:[/b]

    Te wszystkie zbroje to kicha, bo trzeba pić driny przez hełm, a i lasencje całują w szybkę. Zbroja collectorowa z kolekcjonerskiej edycji, która przez jakiś czas wisiała za darmo na LIVE (w sumie prawie wszystkie DLC przez omyłkę wrzucili za friko) to już w ogóle dowcip. Mogliby dać jakieś, choćby krótkie sidequesty, a nie faszerują nas śmieciami.

    Tego nowego shotguna nie da się podarować innym członkom drużyny? Grunt na pewno by się ucieszył.[/quote]

    No Grunt i paru innych sie cieszy – taki plus.
    Zbroje faktycznie byłyby fajniejsze z tą pierdołą czyli zdejmowanym helmem, dlatego biegam w standardowym zestawie, choc Collector's Armor imho fajnie wygląda, fajny jest klimacik biegać w nim po statku/bazie Collectorów. A karabin szturmowy jest rewelacyjny, to musze przyznac. Nie raz dupe uratował. Celny.

    #3953

    MIKET
    Participant

    Szlag mnie trafi, za cholere nie moge uratować wszystkich – brakuje mi pół ostatniego paska Paragonu a i tak suki ze sobą walczą i nie mogę pokojowo rozwiązać sprawy :@ choc ponoc da sie uratowac wszystkich pomimo braku czyjejs lojalnosci, wplywa na to pare czynikow ponoc…ale mimo to fakt ze sam nie moge sobie tego zapewnic mnie wnerwia. Chyba by miec 100% lojalnosci msialbym wszystko na slepo wszystkie nawet najdurniejsze paragońskie opcje wybierać…no nic. I tak planowałem by w mojej kanonicznej wersji jedna osoba zginęła. Byłoby za pięknie gdyby byl 100% happy end. Najwyzej jak bede gral raz jeszcze gwoli przypomnienia fabuły i wszystkiego przed trójką to będę celował w 100% Paragon…

    Do poprz.postu – teoretyczine juz dostalismy jeden wypas DLC – w koncu Zaeed jest DLC…smialo moge powiedziec ze 60% gry z nim przechodze.

    #3954

    Gargooletz
    Participant

    Spoko moko, nie jest tak źle z tym paragonem. Nie zrobiłem kilku misji pobocznych, miałem ze 30% renegade a paragon wychodził za skalę. Po pierwsze jedna umiejetność w ostatniej fazie oferuje +70% albo +100% do charakteru. Dodatkowe 30% to naprawdę sporo.

    Sprawa nr 2 – nie musisz rozwiązać konfliktu lachonów na miejscu. Wystarczy, że przed ostatnią misją dokoksasz paragon/renegade i pójdziesz sprawę wyjaśnić. Zablokują się dalsze opcje dialogowe, ale lojalność wróci.

    #3955

    Dickblaster
    Member

    Ja miałem ze 30% paragonu i z 50% renegata, i nikomu się nie zmarło. Jak się pośle odpowiednich ludzi do robienia zadań, to raczej ginąć nie powinni.

    #3956

    garret
    Participant

    Zeby nie bylo :). Uwazam ME2 za jeden z fajniejszych tytulow w jakie ostatnio sie bawie Siedzenie do pozna, wciagniecie w fabule ale kurcze chyba, nie wiem , moze to z wiekiem przychodzi zal mi niewykorzystanego potencjalu. Jak na razie (po 10h gry) ME2 to 6/10, na koncu gdy zacznie sie epa, emocje, wybory charakterystyczne dla BIOWARE pewnie dam 8 lub 9/10 ale na razie oprocz swietnej zabawy widze mnostwo rzeczy ktore az sie prosza o zmiany. Potrafili namieszac na plus z inventory, z winda ale kurna wciaz pokutuje nawyk z kotorów z labiryntami w lokacjach – na koloni Horizon wyszlo to wrecz tragicznie. Dalej wkurwia mnie doslownie szybkosc gry, nacisk na glowny watek – Omega czy Cytadela istnieja tylko po to abym zrekrutowal kogo trzeba. Piekne lokalizacje jak Omega prosza sie o kolejne misje, wiecej postaci, zabawy w przewroty, w szmuglowanie, w ciemny swiatek a tu kurwa jak na razie 1-2 misje extra. Potraktowanie Cytadeli na razie jako miejsca gdzie moge kupic rybki, znalezx karte kredytowa kurdupla i pogadac z Andersonem to wrecz kpina. Do tego watek eksploracji sux, pomijajac juz cholernie nudne skanowanie planet do tej pory znalazlem tylko 1 tajna misje a zadnej planecie nie odpuszczam. Kurcze moze jakis encounter w kosmosie, cos nieprzewidowalnego.

    I postacie, zamiast mi robic loda w kazdej rozmowie – jaki to jestem zajebisty, jaka misja jest wazna i etc – brakuje mi cynicznych, glupich czy pedalkowatych charakterow z DAO. Do tego dziwi pozytywny stosunek kosmosu do Shepharda – byle boss Eclipse, Blue Sun czy straznik ma czas pogadac z nami, zdradzic jakies tajemnice jakbysmy byli kumplami od wodki i zakaski. A przy okazji imo zmarnowali potencjal powrotu Shepharda. Fajnie sa przynajmniej skojarzenia ze Snake'em i zrzyna z Riddicka. Tak czy inaczej bawie sie wybornie ale tych 10/10 nie kumam.

    #3959

    MIKET
    Participant

    [quote][b]Gargooletz napisał/a:[/b]
    Spoko moko, nie jest tak źle z tym paragonem. Nie zrobiłem kilku misji pobocznych, miałem ze 30% renegade a paragon wychodził za skalę. Po pierwsze jedna umiejetność w ostatniej fazie oferuje +70% albo +100% do charakteru. Dodatkowe 30% to naprawdę sporo.

    Sprawa nr 2 – nie musisz rozwiązać konfliktu lachonów na miejscu. Wystarczy, że przed ostatnią misją dokoksasz paragon/renegade i pójdziesz sprawę wyjaśnić. Zablokują się dalsze opcje dialogowe, ale lojalność wróci.[/quote]

    no wlasnie to jest problem. Zorientowalem sie ze powinienem byl zmienic na skill +100% na samym poczatku a zrobilem to dopiero jak juz mialem 1 z 5 paskow paragonu wiec za pozno najwyrazniej :/ a misje Jack zostawilem sobie celowo na sam koniec by miec jak najwiecej pkt Paragonu. A po kłótni nie moge sie z problemu wygadac (za malo Paragonu…) – cóż, najwyraźniej bede grał tą samą postacią po raz III w ciągu najbliższych dni 😀 gra jest tak zajebista ze w zasadzie mi to nie przeszkadza…ale potem zagram sobie calkowicie nowa postacia, full Renegade, itp 😉 tak dla odmiany…

    …chooociaż zgadzam sie z Garretem – gra ma minusy, m.in. to co już wcześniej wymieniłem ale zapomnialem o Cytadeli – no to było mega rozczarowanie, musze to przyznac. Misji rowniez przydaloby sie wiecej, agreed….za to za Mako i windami tesknie…obie opcje miały klimacik 🙂 Naprawde licze ze robiac III BioWare zrobi jeszcze wiekszy hit – licze na bardziej rozbudowany swiat, jeszcze wiecej misji i wiecej epy.

    [b][u]EDIT:[/u][/b] a jednak – piszac tego posta bylem doslownie przed suicide mission – tym razem mimo braku lojalnosci Mirandy – przezyła cała ekipa 🙂 A zrobilem niemal identycznie jak za I razem – z tym tylko wyjatkiem ze do ostatniego teamu wzialem Zaeeda i Thane'a – za pierwszym razem byli to Zaeed & Grunt – najwyraźniej dzięki tej kupie mięcha przezyła Miranda – musze przyznac ze ten motyw jest zdecydowanie na plus – znaczy ze nie mozna ekipy broniacej wejscia zostawic bez jakiejs brutalnej siły ognia (jak wlasnie Zaeed czy Grunt…). Ufff…..

    #3965

    MIKET
    Participant

    1. Najnowsze DLC??
    [url]http://masseffect.wikia.com/wiki/Kasumi[/url]
    [url]http://www.onelastcontinue.com/13078/mass-effect-2-character-kasumi-confirmed-by-bioware/
    [/url]

    2. "DC Unlimited announced that the second series of Mass Effect will be released in December and will include Miranda, Legion, Mordin and Garrus."

    #3968

    Gargooletz
    Participant

    Jak tak będą szaleć, to do premiery ME3 załoga nie będzie się mieściła na statku 😉 Nawet ładnie wygląda na tym concept arcie.

    Trochę przypał, że premiery figurek są tak oddalone od daty wydania gry. Na plus, że najwidoczniej wydadzą całą ekipę. Z drugiej fali pewnie kogoś nabędę – Mordin i Garrus to moi ulubieńcy, a Legion ma świetny projekt.
    Aż boję się pomyśleć ile kasy utopiłem w plastiku, a końca nie widać 😀

    #3969

    MIKET
    Participant

    Najprawdopodobniej będzie ostatnią postacia DLC – bo pomijajac fakt ze tylko jedno pomieszczenie nie zostało w Normandy otwarte (to naprzeciwko Samary/Morinth) to w menu wyboru postaci jest miejsce tylko obok Jack, wiec nie wiem gdzie by mieli zmiescic kolejna postac…chyba ze kosztem innej jak np. Samara/Morinth, to by było ciekawe.

    #3982

    Gargooletz
    Participant

    [url=http://kotaku.com/5480715/firewalker-with-me2-if-youre-on-the-cerberus-network][u]5 nowych misji[/u][/url]

    Mako bez kółek?

    #3983

    garret
    Participant

    Gra skończona! Pomimo marudzenia na początku końcowka wynagradza wszystko. Mam jeszcze gęsią skórkę 🙂

    #3984

    Gargooletz
    Participant

    [url=http://tindeck.com/download/b5a4c32b3acf9b45ced84f67887549aa/lqip/Those%20Minerals.mp3]Those minerals – Mass Effect 2 Rap[/url] 😉

    A dla zainteresowanych – [url=http://social.bioware.com/forum/1/topic/105/index/1225055#1230359]tekst[/url]

    #3985

    MIKET
    Participant

    to DLC mogliby przyspieszyc, juz teraz bym sobie chetine tym polatał…

    Garret – dalej 6/10? 😉 ja wlasnie gram po raz III na full renegade – całkiem inny typ gry!

    EDIT: dzieki za rapik – bardzo fajny!

    #3986

    garret
    Participant

    Miket -> 9/10 … w kategorii Bioware 10/10 🙂

    poczekam teraz na dodatek do DAO, skoncze AC2 a potem zagram ponownie w ME2 jako max renegade

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 218 total)

You must be logged in to reply to this topic.