Mass Effect Trilogy

Homepage Forumy Od rzeczy Blubry Mass Effect Trilogy

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 218 total)
  • Autor
    Posty
  • #5447
    MIKET
    Participant

    Dzięki za link, faktycznie część (nie wszystko ale część) ma sens.
    Tylko jeśli to jest halucynacja i on a.) jest na ziemi LUB b.) leży przed konsolą to w jaki sposób on może decydować? Ok, może w jego umyśle dzieje się coś i Harbinger faktycznie sobie z nim pogrywa ale w takim razie – co sie dzieje z Crucible? Kto ją uruchamia, podejmuje decyzje, etc? Po ciężką cholerę skoro Shepard leży na ziemi i ledwo (lub nie) dycha. Z drugiej strony – jeśli tak by było i jako gracze – bylibyśmy indoktrynowani by ostatecznie (jak ja w drugim podejściu) wybrać opcję Control – to byłaby to rewelacja….no ALE jeśli całość po uderzeniu lasera to halucynacja – i Anderson/TIM to że tak powiem archetypy ewentualnych decyzji Sheparda, które rozgrywają się w jego leżącym na Ziemi umyśle – to tutaj też głupio bo nie mamy na sytuację żadnego wpływu. Jasne, możemy skorzystać z paragon/renegade w trakcie rozmowy ale ostateczny wynik jest taki sam – TIM jest zły i musi umrzeć. Chodzi mi o to, że jeśli sekwencja z nimi to halucynacja to kicha, bo byłoby super jakbyśmy mogli np. się zgodzić z TIM i pomóc mu w kontrolowaniu (przekonani czy zindoktrynowani). Dlatego myślę, że ewentualna indoktrynacja i halucynacja zaczyna się w momencie padnięcia przed konsolą. Ewentualnie. Bo tu pozostają pytania – po co i co się dzieje z Crucible. W Końcu leżymy. Zdychamy.

    [b]EDIT:[/b]
    [quote][b]DawnyBywalecAptekaPub napisał/a:[/b]
    W dalszym ciągu uważam że ME3 jest bardzo dobrą grą, przewyższającą pod kilkoma względami swoje poprzedniczki i zasługującą w pełni na pozytywne opinie recenzentów. Jedyny problem to niestety zakończenie. [/quote]

    I absolutnie się z Tobą tutaj zgadzam. Gra jest super, ale zakończenie pozostawia pewien niedosyt. I mi osobiście chodzi o sztucznie rozgraniczenie że niby jest 16 zakończen a tak naprawdę jest ich kilka, z delikatną różnicą. To mnie boli. Shepard niech nie żyje – ok. Aha no i Normandia – tego mogło nie być – w sensie sekwencji na planecie. Wysadziło ich i tyle. Nie przeżyli.

    No i czy to halucynacja…kwestia tego czy BW pozostawi nas samym sobie byśmy sobie teoretyzowali czy…DLC. Od tego zależy czy BW przy pomocy ME3 stanie się bogiem cRPG czy raczej firmą która zmarnowała potencjał.

    #5448

    Dla rozluźniania znalazłem bardzo przejmujący filmik na tubie.

    #5449
    MIKET
    Participant

    Autor filmiku wygrywa internet 😀

    #5451
    Red
    Participant

    [quote]Przykładowo zaskoczony byłem śmiercią Mirandy w sanktuarium (tak wiem że to main quest), czy też Mordina, chociaż żeby uratować tego ostatniego trzeba dokonać odpowiedniego wyboru przede wszystkim w… ME1.[/quote] – czyli da sie ocalić Mordina i wyleczyć Krogan z Genofagium (jednocześnie)? Jak tak to co trzeba zrobić?

    #5452
    MIKET
    Participant

    [b]Spoilers[/b]

    Wg. Mass Effect wiki by ocalić Mordina – musisz zabić Wrexa, skasować dane od Maelona i przekonać Mordina do oszukania Krogan (i tym samym w walce z Reaper'ami masz Krogan i Salarian). Nie można mieć jednocześnie Wrexa i Mordina na końcu gry. Jeśli chcesz wyleczyć Genophage – to wtedy Mordin wchodzi do windy i tym samym pieczętuje swój los, więc albo go przekonasz do oszustwa i żyje albo nie i ginie :/ Muszę przyznać, że to był jeden z lepszych momentów w całej grze. Miałem mega dylemat czy im mówić o sabotażu, a na koniec jego śmierć – bohaterska. Mordin Solus is my hero.

    [b]Spoilers off[/b]

    Swoją drogą jak już wiecie, BioWare powiedziało kilka dni temu, że odpowie na pytanie dotyczące zakończenia gry:
    "[i]Active discussions about the ending are more than welcome here, and the team will be reviewing it for feedback and responding when we can. Please note, we want to give people time to experience the game so while we can’t get into specifics right now, we will be able to address some of your questions once more people have had time to complete the game.[/i]"

    …i Casey Hudson, producent wydal "oświadczenie" – bez spoilerów i ostatecznie nie tłumaczy niczego, jedyna rzecz warta uwagi to to że będą wydawać DLC w oparciu o opinie graczy (końcówka cytatu).

    [i]There's been a lot of discussion and debate about the conclusion of Mass Effect 3, so I thought I'd share my perspective with you here. I'll avoid outright spoilers, but I'd still recommend finishing the game and experiencing it for yourself before reading this.

    For the last eight years, Mass Effect has been a labor of love for our team; love for the characters we've created, for the medium of video games, and for the fans that have supported us. For us and for you, Mass Effect 3 had to live up to a lot of expectations, not only for a great gaming experience, but for a resolution to the countless storylines and decisions you've made as a player since the journey began in 2007. So we designed Mass Effect 3 to be a series of endings to key plots and storylines, each culminating in scenes that show you the consequences of your actions. You then carry the knowledge of these consequences with you as you complete the final moments of your journey.

    We always intended that the scale of the conflict and the underlying theme of sacrifice would lead to a bittersweet ending, to do otherwise would betray the agonizing decisions Shepard had to make along the way. Still, we wanted to give players the chance to experience an inspiring and uplifting ending; in a story where you face a hopeless struggle for basic survival, we see the final moments and imagery as offering victory and hope in the context of sacrifice and reflection.

    We've had some incredibly positive reactions to Mass Effect 3, from the New York Times declaring it "a gripping, coherent triumph", to Penny Arcade calling it "an amazing accomplishment", to emails and tweets from players who have given us the most profound words of appreciation we've ever received.

    But we also recognize that some of our most passionate fans needed more closure, more answers, and more time to say goodbye to their stories and these comments are equally valid. Player feedback such as this has always been an essential ingredient in the development of the series.

    I am extremely proud of what this team has accomplished, from the first art concepts for the Mass Effect universe to the final moments of Mass Effect 3. But we didn't do it on our own. Over the course of the series, Mass Effect has been a shared experience between the development team and our fans, not just a shared experience in playing the games, but in designing and developing them. An outpouring of love for Garrus and Tali led to their inclusion as love interests in Mass Effect 2. A request for deeper RPG systems led to key design changes in Mass Effect 3. Your feedback has always mattered. Mass Effect is a collaboration between developers and players, and we continue to listen.

    [u]So where do we go from here? Throughout the next year, we will support Mass Effect 3 by working on new content. And we'll keep listening, because your insights and constructive feedback will help determine what that content should be. This is not the last you'll hear of Commander Shepard.[/u]

    We look forward to your continued support and involvement as we work together to shape the remaining experiences in the story of the Mass Effect trilogy.

    Thanks for taking this journey with us.

    Casey Hudson[/i]

    #5453
    Red
    Participant

    Dzięki, btw jeden ziomek wściekły na zakończenie lekko przegiął: http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/03/17/mass-effect-3-ending-fighter-goes-to-the-ftc.aspx

    Cytując ostatni odcinek South Parku: "W Ameryce możesz pozwać każdego" 😀 :D.

    #5454
    MIKET
    Participant

    Tjaaaa, czytałem jego temat na forum BioWare, uznał, że trzeba tak zrobić po przeczytaniu posta innnego użytkownika który wkleił cytaty twórców gry, mówiące o różnych zakończeniach – dla zainteresowanych:

    [url]http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/10056886[/url]

    #5455
    Red
    Participant

    Fani na Demand better ending.. na fejsie sa dość wkurzeni na gościa, że im psuje PR. Jak dla mnie sprawa nie do wygrania, tym bardziej jeżeli potwierdzą się ploty o tym darmowym dlc, które ma być w okolicach kwietnia/maja.

    Wracając do mojego poprzedniego pytania, to o jaki wybór z ME 1 dokładnie chodziło, o te dane z Virmire z fabryki klonów?

    #5456
    MIKET
    Participant

    ME1 – Zabij Wrexa, a w ME2 – skasuj dane Maelona (misja Mordina) 🙂

    #5457
    MIKET
    Participant

    Kolejny hater-film [url]http://www.youtube.com/watch?v=6M0Cf864P7E[/url]

    Im więcej czytam/oglądam haterów tym bardziej im daje rację, gra jest zajebista (czego dowodem jest to że ostatnio non stop w MP łoję i mam 100% Readiness) ale ta końcówka boli. Boli z dupy dzieciak, boli ekipa na Normandii, boli brak CGI walczących ras w zależności od naszych decyzji (Rachni, Kroganie, Geth itp) i boli trój-kolorowe zakończenie. I tak mi przyszła do głowy myśl – że mogliby to wszystko naprawić dajmy na to – 30-minutowym filmikiem CGI. Niech to będzie darmowe DLC, brak jako takiej gry, filmik wziąłby tylko nasze decyzje z 3 części i pokazałby to co działo się od momentu ostatniego biegu do momentu wybuchu Relays – w końcu nie wiadomo czy to było 5, 10 czy 30 minut od momentu utraty przytomności do podjęcia ostatecznej decyzji. I mielibyśmy wytłumaczone – skąd się wziął TIM, dlaczego ekipa jest w Normandii, co się działo na ziemi i jak wyglądały walki (Rachni, Kroganie, Geth itp). Mi by pasowało.

    #5458
    Rif Starfire
    Participant

    Adolf również nie jest kontent z zakończenia – [url]http://www.youtube.com/watch?v=b33tJx8iy0A&feature=related[/url]

    #5459
    Interdyktor
    Participant

    Heh, super się to wszystko czyta panowie, wszystkie dane w 1 miejscu.
    Dla mnie najlepsza gra ever, bez dwóch zdań. Wkurzyłem się tylko, że nie grałem w multi, bo sądziłem że to nic nie wniesie do gry jako tako. Rzeczywiście jak nigdy, byłem mega poruszony końcówką. Podobał mi się zwłaszcza motyw z Buzz'em Aldrin'em na końcu, po napisach. Może sobie coś dopowiadam, ale to było takie, kurcze, no nie wiem… Poetyckie?

    Z jednej strony nie podoba mi się do czego zmierzają dzisiejsze gry, setki patchów, DLC, zmian i poprawek, ale z drugiej skoro jak było tu pisane BioWare ma dopasować DLC do odczuć fanów, może to pójść w ciekawym kierunku. Tylko gdzie i jak miałyby się dziać ewentualne kontynuacje, skoro epilog dzieje się ileś dekad po finale?

    Mam z kolei takie pytanka natury materialnej, na pudełku kolekcjonerki, napisali, że oprócz tego całego stuffu, dostane wiele więcej -czyli co, ja się pytam? Widziałem też, że na gram.pl (gdzie zamawiałem) i na innych stronach oferowali jeszcze awatar. Jaki awatar, gdzie do czego? Wie ktoś o co biega? I czy tylko ja jedyny byłem zawiedziony wielkością litografii?

    btw. Widzieliście zajawki anime Mass Effect? 😀

    #5460
    garret
    Participant

    Jestem głęboko rozczarowany zakończeniem.

    #5461
    MIKET
    Participant

    Nie Ty jeden…niestety. Ale na osłodę – jest już nieoficjalne kanoniczne zakończenie 🙂
    [url]http://youtu.be/vG4EyfXOTJ4[/url]

    …chociaz cholera z drugiej strony gra i tak mi sie zajebiscie podoba i przekonałem sie w pełni do multi, bardzo fajna gra, szkoda tylko ze nabywanie kolejnych broni jest losowe…

    PS. Sorry że tak spamuję ten temat (mam takie wrażenie), ot po prostu gdy znajduje jakiś fajny link/info/video to chcę się tym podzielić. Pls understand 🙂

    #5462
    Interdyktor
    Participant

    Ależ to zrozumiałe. Ja z kolei się zastanawiam, czemu Kasumi nie pojawiła mi się w grze?

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.