Reply To: The Elder Scrolls V: Skyrim

Homepage Forumy Od rzeczy Blubry The Elder Scrolls V: Skyrim Reply To: The Elder Scrolls V: Skyrim

#5266
Carbon Unit
Member

Skrypty są całkowicie skurwione w Skyrimie, o ile w Obli zdobycie czegoś(tytułu) czy dokonanie czegoś epokowego skutkowało jakimś tam rozpoznaniem na danym obszarze, czy po rozmowie na jakiś temat, NPC "zapamiętywał" rozmowę, to tutaj rozmawiasz za każdym razem od nowa (niewiele jest takich co "pamiętają" ), po zostaniu Thamem Wintherrunu nikt o tym nie wie, choć według Jarla każdy teraz mnie rozpozna, NPC powtarzają te same kwestie milion razy, tu krok w tył do Obli (W F:NV grałem z 1-2 dni i wyłączyłem w diabły do czasu nadejścia modów zmieniających wszystko i jakoś do teraz się nie zabrałem za to, więc nie odniosę się do NV, ale z tego co widziałem, to dokładna kalka z F3 z uwzględnieniem przez Bethesdę kilku modów na starcie, np. na hard mode trzeba było żreć? czy mi się popieprzyło).
Zdrowie owszem się odnawia, ale jest to tempo niezauważalne w czasie walki, poza walką nieco szybciej (to samo mana).
Smok na Masterze (przynajmniej na początku) ubija Cie w 2-3 sekundy jak nie schowasz się przed ogniem, łuk jedyny sposób, albo podsunąć mu "mięso" w postaci strażnika i nawalać mieczem z boku.

P.S. Tu chyba podałeś obrazek po spotkaniu z gigantem :]

Edit: Mam tylko nadzieję, że nie ma żadnego level cap'a, bo mam już 25 lvl a klepie dalej misje w Winterrun. Moim zdaniem "nieco" za szybko się skille nabija, np. smithing mam już 70+… ( choć nabicie enchantingu to już inna bajka :] ).
Czuję, że całej gry nie przejdę teraz tylko na mody poczekam.
Ciekawi mnie jeszcze czy prędkość zdobywania skilli zależna od poziomu trudności i czy na wyższym jest zmniejszone, ponieważ żeby ubić byle kogo trzeba dużo więcej się namachać/naczarować, a jak wiemy każde użycie skilla podnosi go.

Edit2: Zauważyłem, że jednak jest skalowanie postaci, nie takie chamskie jak w Obli ale jest. Wygląda to tak, że z wyższym levelem zaczyna się spotykać inne stwory, jak na początku były to wilki, kraby, lisy, to teraz Sabre Cat'y (duże) i niedźwiedzie a także trolle na górkach. To samo z bandytami, wcześniej chodzili w łachmanach, a po przebiciu 20 lvlu widzę już latają w Elven i Dwarven, tego k***a nie znosiłem w Obli i niestety to samo tu jest. Ehh. Gra stworzona dla tych, którzy nie zamierzają zajrzeć pod każdy kamień i do każdej jaskini, i znowu z opcją poprawy przez modderów, postarali by się np. za pomocą levela to zmieniać, niskie poziomy trudności – jest skalowanie, wysokie – nie ma, i byłoby wszystko OK..