Air Guitar Hero – jak dać czadu!!!

Zbyt cienki jak dla nas

UWAGA ŚMIERTELNE LUDZIKI!!!

Na konwencie Pyrkon 2009 pojawią się niecodzienni goście!!! Sami BOGOWIE METALU zejdą ze skandynawskiego nieba by dokonać przeglądu legionów swoich wyznawców!!! A zrobią to w pierwszych Mistrzostwach Wszechświata w Air Guitar: AIR GUITAR HERO!!!

Zasady są proste:
– wyznawcy metalu spotykają się w Pyrkonowej auli w sobotę 28 marca o godz. 23.00
– ZAKAZ PRAWDZIWYCH GITAR
– uczestnicy grają na powietrznej gitarze 1 minutę przyniesionego przez siebie utworu
– a następnie 1 minutę utworu narzuconego przez BOGÓW
– BOGOWIE oceniają każdą rundę osobno
– Uczestnik, który zdobędzie łącznie największą liczbę punktów wygrywa, a po śmierci grać będzie w Wielkiej Kapeli w Walhalli

Ponieważ BOGOWIE METALU są dziś łaskawi, przesyłają Wam za pośrednictwem Walkirii kilka rad, jak zwiększyć swoje szanse:
– Własny utwór dobrze dobierz, bo od tego wiele zależy. W domu do perfekcji układ pod tenże utwór opanuj – a pamietaj, że nie musi to być żaden mainstream
– Strój Twój dobrze opracuj i wygląd generalnie
– Ksywa Twoja metalowa ważna jest, bo pod imieniem tym w zaświatach znanym będziesz
– Inspiracje YouTubowe pod linkiem tym znajdziesz.

Przybywajcie zatem tłumnie, fani metalu, a nawet banalnego rocka i pokażcie, że zasłużyliście na swoje miejsce w annałach nerdyzmu kultu!

A oto formalne konkrety:

Air Guitar Hero – Regulamin

1. Organizator
Organizatorem konkursu jest luźno rozumiana redakcja portalu ZakazanaPlaneta.pl.

2. Uczestnicy
W konkursie brać mogą udział wszyscy uczestnicy konwentu Pyrkon 2009. W przypadku dużej liczby chętnych jury przeprowadzi przed konkursem eliminacje, których zasady wymyśli naprędce w zależności od warunków – ale na pewno będą oparte na krótkim występie zainteresowanych osób.

3. O co chodzi
Konkurs Air Guitar Hero to Mistrzostwa Wszechświata w grze na gitarze powietrznej – opis poniżej.

4. Na czym gramy
Uczestnicy zobowiązani są grać na niematerialnych i niewidzialnych instrumentach nie wydających dźwięku. Instrumentem może być tylko gitara – elektryczna lub akustyczna. Na scenie obowiązuje absolutny zakaz fizycznych gitar.

5. Przebieg konkursu
a) Uczestnicy grają w dwóch rundach, w każdej po 60 sekund. W czasie każdej z rund zawodnicy grają pojedynczo dwa różne utwory, każdy po 60 sekund.
b) Runda 1: Utwór indywidualny: uczestnik gra do dostarczonego przez siebie utworu. Może to być dowolnie przycięty do 60 sekund fragment utworu, który należy dostarczyć organizatorowi w dniu konkursu w postaci gotowej do odtworzenia jako plik MP3 lub WAV. W wyjątkowych przypadkach organizator może okazać dobre serce przycinając długi plik na życzenie. W przypadku niedostarczenia materiału, zawodnik może wybrać sobie utwór z playlisty organizatora. Każdy utwór z playlisty może być wybrany tylko raz, więc kto pierwszy, ten lepszy.
c) Runda 2: Utwór narzucony: uczestnik gra do 60-sekundowego utworu-niespodzianki narzuconego mu przez organizatora. Zawodnicy mogą wysłuchać utworu tuż przed występem.
d) W Rundzie 1 zawodnicy występują w kolejności ustalonej losowo. W Rundzie 2 – również, z tym że zawodnik, który uzyskał w Rundzie 1 najwyższy wynik występuje jako ostatni.
e) Z uwagi na ewentualne wymogi czasowe jury zastrzega sobie prawo do dopuszczenia do Rundy 2 tylko kilku topowych uczestników z Rundy 1.

6. Jury
Skład Jury jest wyznaczony przez organizatora – a liczyć będzie ono zapewne ok. 3 osób. Decyzje jury nie podlegają dyskusji ani nie ma od nich odwołania.

7. Oceny
a) Wszystkie występy są oceniane indywidualnie przez członków jury w skali od 4,0 do 6,0, z dokładnością do 1 miejsca po przecinku. Za występ w każdej rundzie uczestnik otrzymuje jedną ocenę punktową będącą sumą przyznanych mu ocen wszystkich członków jury.
b) Przyznając ocenę punktówą jury bierze pod uwagę trzy kryteria:
Show – zdolność do zrobienia wrażenia na publiczności – tu liczy się czy uczestnik ostro daje, czy publika reaguje. Za zbyt długie stanie w kącie – wylot ze sceny i następny. Tutaj też oceniamy ewentualne scenki przed występem – jednak mogą one być dla jury wkurzające, więc planujcie je z rozumem.
Wygląd – oryginalny i robiący wrażenie wygląda uczestnika. Patrzymy, czy już na wejściu daje czadu swoimi długimi włosami albo łysą czachą z tatuarami. Należy się mocno zastanowić, co macie na koszulce! W tej kategorii łapie się też kultowa ksywa sceniczna.
Doskonałość techniczna – wierność faktycznej grze na gitarze – coś, co odróżnia machanie łapami od prawdziwej muzyki.
c) Finalny ranking uczestników tworzony jest na podstawie sum punktów z obydwu rund. Co ciekawe, uczestnik z najwyższą liczbą punktów zajmuje pierwsze miejsce i tak dalej!

8. Nagrody
Liczba i natura nagród zostanie ogłoszona, jak tylko będą one znane, ale na pewno przed rozpoczęciem konkursu.

9. Dodatkowe ustalenia
a) Każdy uczestnik gra solo
b) Dopuszczalne są prawdziwe grouppies, ale muszą opuścić scenę przed występem
c) Dopuszczalny jest dowolny strój i rekwizyty z wyjątkiem prawdziwych instrumentów oraz kreacji obscenicznych. W ogóle za zachowanie obsceniczne – wylot
d) Dozwolone jest używanie prawdziwej kostki
e) Z uwagi na absolutny zakaz gitar na scenie organizator zastrzega sobie prawo do przeszukania uczestników/czek w celu odkrycia ukrytych gitar
f) Udział w konkursie oznacza akceptację regulaminu i zgodę na każdą decyzję jury. Nie podoba się – nie bierz udziału

Komenty FB

komentarzy

Komercha

Dodaj komentarz